Za določene izdelke blagovnih znamk Optimo proizvajalec zagotavlja 10-letno jamstvo, to je obveza preko zakonsko določenega garancijskega roka.
Ker so OPTIMO posteljni vložki in OPTIMO ležišča skrbno prirejena drug drugemu, velja garancija samo pod pogojem, da se OPTIMO ležišča uporablja skupaj z ustreznim OPTIMO posteljnim vložkom ali z vložkom podobne konstrukcije in funkcije kakega drugega proizvajalca.
V prvem za nekatere izdelke, za večino izdelkov pa v drugem letu od datuma dobave, kar je označeno na dokumentaciji, ki jo prejme kupec ob nakupu proizvoda, je zagotovljena 100% garancija. S popravilom ali z zamenjavo se odstrani vsa škoda, ki je posledica napake v materialu.
Po preteku 2-letnega garancijskega roka se za določene izdelke prizna jamstvo, to je obveza za popravilo ali zamenjavo, če ni možno popravilo, preko zakonsko določenega garancijskega roka, in sicer do 10 let, kar je označeno na identifikacijski etiketi izdelka.
V tem primeru se v prvem ali drugem letu od datuma dobave zagotavlja polna garancija na izdelek, od tretjega leta pa se obveznost jamstva proizvajalca postopoma zmanjšuje in sicer:
- v tretjem letu se prizna jamstvo v višini 80% vrednosti izdelka
- v četrtem letu se prizna jamstvo v višini 70% vrednosti izdelka
- v petem letu se prizna jamstvo v višini 60% vrednosti izdelka
- v šestem letu se prizna jamstvo v višini 50% vrednosti izdelka
- v sedmem letu se prizna jamstvo v višini 40% vrednosti izdelka
- v osmem letu se prizna jamstvo v višini 30% vrednosti izdelka
- v devetem letu se prizna jamstvo v višini 20% vrednosti izdelka
- v desetem letu se prizna jamstvo v višini 10% vrednosti izdelka.
Razliko med celotnim in priznanimi stroški reklamacije zaračunamo kupcu, to je v tretjem letu 20%, v četrtem 30 in tako naprej do desetega leta, ko kupcu zaračunamo 90% nastalih stroškov.
Prevozni in transportni stroški bremenijo kupca. O višini stroškov je kupec predhodno seznanjen.
Iz garancije in jamstva izvzemamo:
- napake zaradi neprimernega ravnanja z izdelkom (sila, preobremenitev, spremembe povzročene s strani kupca)
- škode, ki nastanejo zaradi odprtja električnih in elektronskih sestavnih delov
- poškodbe prevleke ležišč in ročaje (pentlje) za obračanje zaradi neprimernega ravnanja
- pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe
- zamazanosti zaradi plesni.
Zahtevek za 100% garancijo oziroma 10-letno jamstvo se uveljavlja pri prodajalcu, ki je izdelek prodal.