« Nazaj na zapise

Ali lahko kupec na kakršen koli način preveri kakovost dveh podobnih, na videz enakih ležišč, npr dveh ležišč iz pene ali vzmetnic?

 

Dober način za stranko je izčrpen ležalni poskus (v miru, v hrbtnem in bočnem položaju, brez debelih oblačil) najbolje s kompetentnim svetovalcem, ki

 

  • postavlja vprašanja o osebnih potrebah stranke (ali ima rajši trše ali mehkejše ležišče, kateri je njegov položaj spanja, ali ima kakšne težave, alergije itd.),
  • ima pripravljen ustrezen vzglavnik,
  • oceni kakovost položaja hrbtenice pri stranki v hrbtnem in bočnem položaju in če je potrebno, izbere, predlaga drugo ležišče, drug posteljni vložek ali vzglavnik.

 

Kupec mora imeti na voljo čim bolj sistematični način svetovanja, tako da s pomočjo izčrpnega svetovalnega pogovora s konkretnimi vprašanji sledi individualno sestavljanje ležalnega sistema.

 

Včasih je skoraj nemogoče priti do podatkov o sestavi in kakovosti ležišča. Praviloma je ta opis nepopoln. Seveda bi pri lastnostih produktov in zgradbi ležalnega sistema načeloma morala vladati jasnost. Za stranko je povsem legitimna in razumljiva potreba, da je o tem informirana. Posebno pri visokokakovostnih produktih bi morala proizvajalec in trgovec to tudi dokumentirati in po možnosti predložiti tudi dokazila o testiranju produkta in vseh certifikatih. V vsakem primeru je smiselno, da stranka in prodajalec pridobita čim več informacij o produktu proizvajalca. Proizvajalec z brezhibno kvaliteto produkta bo te informacije lahko dostavil.

 

Kaj mora prodajalec vedeti, da bo lahko prodal ležišče z ergonomskim ležalnim udobjem po meri kupca? In kaj mora vedeti kupec, da bo znal poiskati zase primerno ležišče?

 

Individualno svetovanje predpostavlja dvoje:

 

  • dobro kakovost produkta,
  • dobro kakovost svetovanja.

 

Ker bomo v prihodnosti imeli vedno več starejših ljudi in ljudi z zdravstvenimi problemi (še posebno težave s hrbtom), bo rasel tudi pomen dobrih produktov (posebno ležalni sistemi ponoči in sedežno pohištvo podnevi) in pomen dobrega svetovanja.


Seveda se mora stranka na ležišču počutiti dobro, toda izobraženi, kompetentni svetovalec mora iz svojega izbora produktov znati izbrati ustrezna ležišča za stranko. Za to pa mora razpolagati z znanjem ustreznega področja.

Kompetentni svetovalec se bo npr. znašel na veliki preizkušnji, ko bo kupec vztrajal na pretrdem ležišču. Znano je, da ljudje zelo pogosto prisegajo na trdo ležišče, čeprav jim ne zagotavlja ergonomsko pravilnega ležalnega udobja. Seveda se zastavi vprašanje, ali naj prodajalec vztraja, da kupec kupi njemu 'primernejše' ležišče.
 

Priporočila za trdo ležišče so zastarela. Raziskave so pokazale, da so trda ležišča pri težavah s hrbtom prej škodljiva. Čeprav se to spoznanje počasi uveljavlja, pa so tako kot prej še vedno ljudje, ki imajo rajši trdo ležanje – iz navade ali napačnih informacij. Prodajalec bi moral poskušati stranko o tem stvarno informirati in

 

  • najprej poudariti, da se doseže hrbtenici ustrezen ležalni položaj bolje z ležiščem, ki reagira mehko / elastično,
  • v drugem koraku pa s pomočjo ležalnega poskusa stranki na dobrem, trdostno prilagojenim ležišču pokazati, da spozna in občuti, kakšen je občutek na tem ležišču v primerjavi s trdnim.

 

Danes je postelja postala tako običajna stvar, da o njej nič več ne razmišljamo. Razen takrat, ko jo kupujemo. Iz zadrege nas tedaj lahko reši kompetenten prodajalec. Dobro svetovanje zagotovo pripomore k pravi izbiri. DOMA-KO d.o.o. Mirna, ki v Sloveniji že 25 let trži posteljne sisteme Optimo, posebno skrb namenja izobraževanju, ki daje prodajalcem dodatna znanja o postelji in človekovih potrebah pri spanju, s tem pa omogoča uspešno trženje posteljnih sistemov, v katerem sta zadovoljna oba – prodajalec in kupec.

 

 

Na fotografijah: Izobraževanje prodajalcev salonov pohištva Prevc v spalnem studiu na Mirni.

 


 

Ta stran uporablja piškotke. Več
Strinjam seNe strinjam se