1 in 2-LETNA GARANCIJA ter 10-LETNO JAMSTVO

 

Za določene proizvode blagovnih znamk Optimo proizvajalec zagotavlja 10-letno jamstvo, to je 'garancijo' preko zakonsko določenega garancijskega roka.

 

Ker so OPTIMO posteljni vložki in OPTIMO ležišča skrbno prirejeni drug drugemu, velja garancija samo pod pogojem, da se OPTIMO ležišče uporablja skupaj z ustreznim OPTIMO posteljnim vložkom ali pa z vložkom podobne konstrukcije in funkcije kakega drugega proizvajalca.

 

V prvem za nekatere proizvode, za večino proizvodov pa v drugem letu od datuma dobave, kar je označeno na dokumentaciji, ki jo prejme kupec ob nakupu proizvoda, je zagotovljena 100 % garancija na te proizvode. S popravilom ali z zamenjavo se odstrani vsa škoda, ki je posledica napake v materialu.

 

Od drugega oziroma tretjega leta se 100 % garancija prekine, v okviru 10-letnega jamstva pa kupec uveljavlja garancijo za nastalo škodo, ki pa se z leti postopoma zmanjšuje, in sicer:

 

  • v drugem letu se prizna garancija v višini 90 % vrednosti,
  • v tretjem letu se prizna garancija v višini 80 % vrednosti,
  • v četrtem letu se prizna garancija v višini 70 % vrednosti,
  • v petem letu se prizna garancija v višini 60 % vrednosti,
  • v šestem letu se prizna garancija v višini 50 % vrednosti,
  • v sedmem letu se prizna garancija v višini 40 % vrednosti,
  • v osmem letu se prizna garancija v višini 30 % vrednosti,
  • v devetem letu se prizna garancija v višini 20 % vrednosti,
  • v desetem letu se prizna garancija v višini 10 % vrednosti.

 

Razliko med celotnimi in priznanimi stroški reklamacije zaračunavamo kupcu, to je v drugem letu 10 %, tretjem 20 %, četrtem 30 % in tako naprej do desetega leta, ko zaračunamo kupcu 90 % nastalih stroškov.

 

Opozorilo:
 

  • Prevozni in transportni stroški bremenijo kupca.
  • S priznanjem ene ali dvoletne 100 % garancije oziroma 10-letnega jamstva se tekoči čas garancije ne prekine in tudi ne začne teči novi garancijski rok.

 

Iz naše garancije izvzemamo:
 

  • napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
  • škode, ki nastanejo zaradi odprtja električnih in elektronskih sestavnih delov,
  • pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
  • prevleke ležišč in ročaje (pentlje) za obračanje,
  • zamazanost zaradi plesni.

 

Zahtevek za 100 % garancijo oziroma 10-letno jamstvo se uveljavlja pri prodajalcu, ki je izdelek prodal!
 

Ta stran uporablja piškotke. Več
Strinjam seNe strinjam se